torsdag 28 juli 2011

Toradag

Jag kanske ska till en tjej kompis ikväll.. Kanske bara. Jag hoppas jag ska dit, senast imorn Hehe =). Har funderat lite och kommit fram till att det blir att kolla sommarstuga i nortan. Vi delar på den med min mamma då så vi kanske har råd att köpa ett till nästa sommar kanske. Eller jag vet inte, är inte helt säkert såklart. Vi har en del att kolla upp först! Man kan ju inte bara gå och köpa heller. Jag är så ivrig med att åka och gadda mig oxå. Jag har ju pengarna till första sittningen. Om två,tre månader har jag till andra kanske sista sittningen. Ska nog ringa crille och boka en tid. Men ringer honom nästa vecka. Så jag kan kolla med barnvakt för den kommer ta ett par timmar. Och Thomas vill ju följa med varje gång så han är inte hemma med vilda. Han vill oxå gadda sig. Men då får han göra som jag. Jag tar 500 kr i månaden som går till bara mig. Annars får jag inget någonsin. Och nu valde jag att spendera på mig själv. Annars brukar jag köpa kläder åt vilda Hehe. Kl är inte ens tio och jag är redan uttråkad. =( Suck!!!

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar