onsdag 27 juli 2011

Jag älskar.......

Vilda!! Hon är världens underbaraste och vackraste ungen som finns! Hon tog en behållare för välling ur skötväskan och jag tittade på henne och sa- men vilda, får du leka med den? Vildas svar var att aga tss och sen log hon haha. Underbara unge. Igår åkte vi till Nyköping på äventyr. Hade en super mysig dag med mina finaste. Bilen va fullpackad med kärlek! Vi hade en heldag där och sen åkte vi hem runt halv sex tiden. Åt tacos när vi kom hem och sen kollade Thomas på nån film som bestod av halv nakna tjejer och motorcyklar så jag titta på hunkar i sovrummet.. Gick på 3an igår. =) Vilda låg och sov bredvid mig i sin säng. Satt och spelade samtidigt som jag titta på tvn. Hände inge mer igår... Eller hände väl en hel del men inget jag kan skriva ut här =P Hehe.
Idag är de onsdag och vi ska väl åka och stor handla... Sen blir de att vara hemma. Har egentligen inget alls planerat den här veckan, bara på lördag.
Jaja...

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar