måndag 18 juli 2011

Ätit middag

Nu har jag badat och ätit middag. Sitter och tittar på arga snickarn och mobil bloggar. Vilda hällde ut Cola över datan idag så nu funkar inte alla knappar. Tror vi måste köpa en ny. Har beställt ett överkast,två vägglampor och en hall matta från jotex idag.. =) Snart kommer bilderna jag framkallat oxå. Jag har ramat in tre stora bilder på vilda oxå. Måste köpa en till ram för jag hade fyra stora bilder. Men det tar jag sen. Det blir en lugn dag imorn med.. Sen på onsdag ska jag ner till centrum.. Först till vårdcentralen och lämna mer prover och sen för att handla lite kläder till Vilda. Längtar mest av allt till på fredag såklart. Jag bara väntar och väntar.

Har inte så mycket att skriva om.... Eller förresten, sa jag att Vilda började gå vid 9 månader och 3 veckor gammal? =D Jag tror att min unge är ganska tidig av sig haha. Kommer säkert bli tufft i tonåren. =S

Jahapp.... Vi hörs då.

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar