onsdag 20 juli 2011

Äntligen onsdag

När den här dagen är slut är det bara en dag kvar sen drar vi till Norrtälje =D!!! Jag längtar så mycket att de pirrar i magen Hehe. Imorn torsdag så kommer Patricia och Micke hit och umgås med mig hela dagen. Funderar på att vänta en dag till med att åka ner till centrum.. Alltid roligare att ha sällskap när man ska shoppa till Vilda. =) Så kan vi fika oxå. Om de är ok för dem så klart. Fast de måste ju va roligare än att sitta här hemma hela dagen. =)
Vår data har gått sönder så jag mobil bloggar.... Vi måste köpa en ny data typ vid löning för vi måste ju kunna betala våra räkningar. Jag har iaf gjort mig av med en räkning så det blir ytterligare en räkning mindre =).
Det tråkiga då....... Jag ska på en väldigt jobbig undersökning den 9 augusti och måste fasta och laxera inför den. =( Får heller inte äta som vanligt sju dagar innan. Fasta gör jag från dagen innan tror jag. När jag fick hem papper om de grät jag. Jag har gjort den en gång tidigare så jag vet hur jobbig den är. Jag kommer må piss dåligt dagen innan och samma dag och troligtvis dagen efter... Jag kommer få så mycket smärtlindring och lungnande så jag nästan sövs. Så Thomas måste ta ledigt hela den dagen och köra mig och hjälpa mig med vilda.
Den 5 augusti ska vi på släkt träff hos min morbror.. De ändrade till dagen innan. =) Den 13 augusti är jag bjuden på kräft skiva men vet inte om jag kommer orka gå. =( Får se hur jag mår efter undersökningen.

Ska kikna lite på tv nu och äta en sen frukost. Hoppas ni får en underbar dag ute i solen. =)

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar