torsdag 30 juni 2011

Så NÖJD!

Tack alla så hemskt mycket för alla gratulationer både på facebook och sms och samtal, ni är fantastiska! Jag har haft en underbar morgon och jag har redan allt jag kunnat önska mig. En snygg och fantastisk man, en helt ofattbart vacker och underbar dotter, ett vackert hem och helt exceptionellt fina vänner! Och självklart min mamma,syster,mina bröder,mormor,mina morbröder och mina kusiner som är så fina och helt oslagbara!! Jag älskar er med hela mitt hjärta!
Och Tack älsklingen för den fina presenten! Jag fick sheer cover, precis som jag önskat mig =D. Så nu får vi se om jag får bort mina mörka ringar under ögonen =D. Spännande hihi. Och tack mormor och morbror Krille för de fina smycket och handduken =).
Min extremt snygga karl som står i köket med kallingar bara ska baka vanilj bullar och tårta till mig nu hihi.. Inte illa det inte. ;)

Och jisses vad jag har fått gratulationer idag... tror de är över 25 st nu redan på morgonen som sagt grattis =D. Både mina fina vänner och min familj! Nästan lite chockad faktiskt.. trodde de flesta hade glömt mig hahaha eller inte glömt mig men min födelsedag iaf. Så jag blir sms bombad idag haha =).

Jaja nu vill jag faktiskt inte sitta här mer... jag vill leka med det finaste jag har, nämligen min dotter!
Ha en bra dag

XoXo // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar