torsdag 9 juni 2011

I sommar blir de....

Att fira födelsedags, bland annat min egen ;)
Titta på Thomas när han kör speedcat
Gå på sonispher festivalen
Åka till Gotland
Vara på landet och bada.

Och i september sen ska jag och Carin sätta ihop Vildas och Ciaras 1 års kalas! =D Så vi måste hyra en lokal för de kommer bli en himla massa folk från båda familjer och bådas vänner. =) Men kul kommer de bli! =D
Jag fyller bara 26 år så de är inget att fira direkt. Kommer kanske ha en liten fika hemma men inget mer. Sparar pengarna till Vildas kalas istället! ;).

Vilda ska få en glass tårta med choklad sås och strössel på som hon ska få äta med händerna haha.. De fick jag när jag fyllde 1 år. Och jag hade glass från håret ner till tårna =P, de är så de ska vara Hehe!
Nä nu vakna vilda igen..

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar