söndag 22 maj 2011

Söndag

I may be big and uncomfortable in my own body but im still beautiful

Jahaa, den här dagen har de inte gjorts så mycket. Thomas tog Vilda i morse så jag fick sova tills jag vakna iaf och de va enormt skönt och jag är väldigt tacksam för de. Sen somna de i sängen för en stund sen så jag passade på att gå in i duschen och raka ben,satte hårinpackning och peela kroppen.. så skööönt när jag hinner göra sånt. =) Känner mig nästan som ny igen.

Tror inte att vi kommer göra något speciellt idag annat än att städa.. eller de lär väl bli att vi plockar och kanske dammsuger men sen kommer dagen vara slut och vi måste laga middag och natta vilda. Så vi får se hur långt vi hinner idag hehe.


När mamma säger "Varsegod Vilda" så säger Vilda "tata" vilket betyder Tack tack =) hihi Hon är sååå söt!

Jag ska sätta fart nu medans de sover.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar