söndag 1 maj 2011

LOVE

Det är mitt älsklings band som bakgrund på bloggen! De är dem BÄSTA som finns!! Jag älskar allt med de här killarna. Jag gillar deras stil och jag älskar deras musik så otroligt mycket !!

Jag började lyssna på Avenged Sevenfold för kanske 5 år sen då jag fick några låtar av en gammal killkompis på msn.. jag vart förälskad i deras musik och kunde inte sluta lyssna. Sen googla jag på dem för att se hur de såg ut, då de blev mina nya idoler! =D Och vart ju såklart helt kär i Matt sångaren. Mr Shadows som han kallas. Jag tycker han är enormt snygg !! Ju mer jag lyssna och såg bandet på tv,dvd filmer och konserter så började jag tycka att båda gitarristerna är grymt snygga oxå!! Så det började med att jag älska musiken och sen fick jag se hur de såg ut och det var ju bara ett stort PLUS att de är så snygga!!

På bilden är James "The Rev" Sullivan med som var deras trummis... han dog för ett eller två år sen. R.I.P James!! Nu har de en annan trummis som är minst lika bra som The Rev var. Men kommer dock inte ihåg vad han heter.. =S.



Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar