onsdag 4 maj 2011

JAG VILL

Jag är grymt sugen på att gadda mig nu!! Förut tattuerade jag mig kanske en gång i månaden ett tag. Och nu kanske de blir en gång om året bara. =( Jag vill gadda hela min arm nu så jag kan börja på benet. Eller andra armen. Jag har en bild som jag vill göra och jag tror den är för stor för att ha på armen så benet blir nog bra. =)
Ska ringa min tattuerare och höra med honom vad de kan kosta att göra hela min arm så jag kan börja spara. =D Så kan jag delbetala oxå. Han är så snäll !! Jag har abstinens alltså.. måste få åka dit snart och träffa folk i min smak. Knäppa,roliga,galna och underbara killar =D Jag trivs där och mår bra där med dem grabbarna. Vi har kul ihop.
Thomas har oxå väldigt kul med de. =)



Jag har skit tråkigt idag. Dåligt väder är de oxå.

Idag onsdag: Träna och sola, shoppa om vi hinner.
Torsdag: Klippa mig och om jag hinner färga håret.
Fredag: Träna,färga håret om jag ej hann på torsdag och åka till Patricia
Lördag: Träna och sen hem duscha och packa lite kläder och sen in för att fotas i studio.
Söndag: Shoppa kanske kolla lägenhet.

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar