måndag 30 maj 2011

Harry B James

Va inne för att titta på min kusin när han skulle uppträda igår kväll.. När vi kom in och skulle beställa så såg jag att min barndomsvän jobbade i baren oxå =D. Vi prata lite grann men vart inte så mycket då hon jobba och jag ville få kontakt med min kusin som jag inte hade träffat på 10 år. Till slut fick jag kontakt och vi prata och de va jätte kul!! Vi ska försöka åka till dem på Gotland i sommar. =)
Aa men vi kunde inte stanna och titta på honom när han uppträdde eftersom de va söndag och kl skulle bli allt för mycket då.. så vi fick en skiva av honom med alla i bandets autografer på. =) Haha känns kul att få sin kusins autograf =P. Men vadå... blir han och hans band kända så kan de va kul att ha hans oxå. =) Vi lyssna på skivan igår med och jag fick en liten chock ! Deras låtar var enormt bra och jag hade lite svårt att förstå att min lilla kusin Rickard kan skrik sjunga sådär djupt hahaha.. Men fantastiskt bra metal!



Idag mår jag piss, jag har feber och är snorig som bara den.. =( Suger!

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar