lördag 30 april 2011

Valborg

Idag är de valborg och jag har vart och tränat i morse. Sen åkte vi hem till min mamma då hon ville ha lite hjälp. Så nu är vi här och min man bara sover och sover.. Inget roligt sällskap direkt. Vilda har precis somnat nu oxå. Jag skulle själv vilja vila en stund men de går inte. Thomas är nog sjuk för han tar inte hand om vilda och han damma inte igår som jag frågade om han kunde hjälpa mig med. Idag skulle vi hjälpa mor min att vår städa men aaa han sover bara. Och jag har skrubbat badkar och toa sen fick jag ta vilda från mamma då vilda ville komma till mig. Så längre än så kom jag inte. Så alla ligger och vilar/sover nu. Kul valborg.... =(



Men skit samma, idag fick jag på mig en bh som va för liten förut!! Och så fick jag höra av en på Curves att de börjat synas på mig nu =D vilket oxå gjorde mig jätte glad. =) Så inga sura miner idag inte!! Måste säga att jag saknar en viss person sjukt mycket!! Skulle verkligen vilja träffa honom och ge han en stor kram och puss och säga att jag älskar honom och saknar honom!! Ja jag saknar min bästa vän!! Han jobbar jämt och när han är ledig så festar han eller så sover han. Så de finns typ ingen tid till övers för oss att ses.

Ska väl försöka kolla lite på alvin och gänget 2 nu... Gillar den filmen =)

Ha en super trevlig valborg !!

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar