måndag 4 april 2011

Hemma igen

Nu är jag hemma igen från träningen. Det gick jätte bra idag och speciellt bra blev de med solningen =D Nu är jag brun och fin hihi. Vilda blev så glad när jag kom hem så hon sprattlade som en tok och log och skratta =D Så hon och jag har busat och jag har pussat och kramat ocj kittlat min lilla prinsessa. Åh vad de är härligt att komma hem till henne!! Min älskade man har plockat lite här hemma och hängt tvätten och fixat i köket.. nu lagar han mat till oss oxå. Helt underbart! Tack min fina underbara älskling! Jag har inte hunnit göra så mycket idag än sånt som är till vardagen, och nu vill jag bara umgås med min fina dotter och man! Jag skriver igen sen när jag hinner.

JUSTE, nu har hela 28 tackat JA till dopet därav alla de vännerna som vi bjöd! Helt underbart !!  =D

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar