tisdag 8 mars 2011

Nu sååååå

Igår beställde jag och min fästman inbjudningskorten till Vildas dop och idag beställde jag klänningen =D Hon kommer bli sååååå fin i den här klänningen!!

Min dotter kommer se ut som den prinsessan hon är på sitt dop =D Åh jag vart så glad när jag hitta den här klänningen... Den kostar en del men de är det värt =D Nu längtar jag som bara den till maj.. när vi får klä på henne den här klänningen och hårbandet och min syster bär henne fram till prästen... Jag kommer vara världens lyckligaste mamma/syster då!

Nu vakna min lilla tjej med ett stort handavtryck i ansiktet haha
Ska ta henne..

Love // Nelly

2 kommentarer:

  1. Hej!
    va kul att du bokat för dop o allt..
    Va roligt!!
    måste bara komma på nå kul o köpa till lilla vilda oxå..
    Väntar på spänning på inbjudan =)
    *om ja e inbjuden så klart*
    Puss / Patri

    SvaraRadera
  2. Hej gumman, ja det är jätte spännande =D Längtar som bara den =D hihi Klart ni kommer bli bjudna.. väntar själv på inbjudningskorten hehe de kommer väl senast på fredag till oss tror jag =D
    PUSS

    SvaraRadera