söndag 20 mars 2011

Kolla vädret =D

Jag bara älskar att det börjar bli vår ute. Jag har en irländsk vän som har bott i Florida i flera år och hon precis som jag älskar att vi har 4 årstider. Hösten är så fantastiskt vacker och våren ger mig en ny energi och allt känns toppen. Jag är inte så förtjust i vintern men jag börjar tycka om den med nu när vi har Vilda. En svensk sommar bara måste jag älska. Underbart!

Nu längtar vi till sommaren iaf och i sommar ska vi gå på Sonisphere Festivalen Så här står de om den:

SONISPHERE FESTIVAL kommer tillbaka till Stockholm i sommar - samtidigt presenteras Stockholms nya festivalområde!

Nu är det dags igen! Lördagen den 9 juli intar den internationella rockfestivalen Sonisphere Stockholm! Förra året trotsade 45 000 tappra fans regnet och leran vid Stora Skuggan i Stockholm. Året innan dess letade sig 30 000 till Folkets Park i Hultsfred. Detta år skräddarsyr vi platsen för festivalen ännu mer… Låt oss presentera Stockholms nya festivalområde: Globe Arenas Open Air med scener på både Globentorget och Söderstadion!

SLIPKNOT HEADLINEAR SONISPHERE 2011!

Årets band är: Slipknot, In Flames, Mastodon, Mustasch, Airbourne, Dead By April, Kvelertak och Graveyard.

WOHOOOO =D Jag längtar som bara den!! Ska bli så sjukt kul att se Slipknot!
Sen ska ju min älskade man åka speedcat oxå i sommar och då ska jag och Vilda vara med och titta på =D Kanske ha oss en liten picknick under tiden. Det ska oxå bli sjukt kul att se =D
Men sen har vi nog inget mer än att typ gå på skansen och bada och sånt man brukar göra på sommaren.

NU HEJAR VI IN VÅREN OCH SOMMAREN, HEJA HEJA HEJA!! =P

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar