måndag 7 mars 2011

Är en stolt mamma

Jag är en stolt mamma, våran lilla Vilda börjar bli så stor.. nu står hon på alla fyra hela tiden och övar och så har hon börjat gunga fram och tillbaka när hon står så... antar att hon försöker komma framåt =D Nu är de inte långt kvar tills hon kryper och då gäller de att ha ett städat golv och att allt är borttaget som hon kan nå till..

Det är en leksaks mobil som det inte finns batteri i.. hon ville så gärna ta fjärkontrollen och bita på så hon fick en mobil istället. =)

Min älskling... hon bara växer och växer. Tiden går verkligen fort. Min vän Candrahs dotter fyller 2 år nu i april.. de är helt sjukt för jag tyckte hon fyllde 1 år nyss. Och på lördag fyller Vilda 6 månader.. de är helt sjukt. Jag måste börja hänga med lite hehe.

Nä ska ta min lilla prinsessa nu så min fästman kan laga min favvo måltid.. korv stroganoff. =D

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar