torsdag 24 februari 2011

Min bästa Erica

Idag ska jag och Vilda träffa min vän Erica. Det ska bli så himla kul då vi inte har sett varann på ett år om inte mer.. Hon bor nämligen i Fagersta och pluggar så tiden har liksom bara rullat iväg... plus att jag fick barn och då försvann ju tiden till min underbara dotter. =) Vi har så mycket att prata om och jag bara jätte längtar till kl blir elva så vi kan åka. =D Längtar efter min Candrah oå som ska ringa mig sen. Ska bli super kul att prata med dig med idag hjärtat! Saknar båda mina fina flickor. =D

Efter att jag har vart med kära Erica så ska väl jag och Vilda hem för att städa och jag ska se till att packa ner mina träningskläder för imorn är de gym =D Hihi Ska åka direkt på morgonen så jag hinner tillbaka till Vilda ska vaccineras. Jag hatar när hon ska vaccineras... se paniken i mitt barns ögon och se och höra att det faktiskt gör ont i henne det krossar mitt hjärta. =( Men de är vaccinationer som är bra för henne så hon måste ju få dem. Jag är glad när de är gjort så hon slipper på nån månad eller två.

Nä nu måste jag sätta min dotter i babysittern och gå och duscha..

Ha en härlig vinter dag

Love // Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar